gfxgfx
 
Please login or register.

Login with username, password and session length
 
gfx gfx
gfx
75690 Posts in 13279 Topics by 2659 Members - Latest Member: OnkelMichl September 26, 2018, 03:35:55 pm
*
gfx*gfx
gfx
WinMX World :: Forum  |  WinMX World Community  |  Nice To Meet You!  |  Winmx and Vista
gfx
gfxgfx
 

Author Topic: Winmx and Vista  (Read 1087 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Skyweaver

  • Forum Member
Winmx and Vista
« on: October 18, 2006, 01:56:25 pm »
Hi people, i am new to this forum, though, like many, i came here when napster was killed off. It has been an excellent home and kudos to those who kept it alive when it too was killed off  :lol:

My question relates to those (i suspect many) people who have got a legal copy of Vista rc1. Before i install it, i want to know if Winmx still works with this version of Windows? ANy help would be muich appreciated.


Cheers,


Sky

Offline SamSeeSam

  • Forum Member
  • The Sky will never Fall on our heads
Re: Winmx and Vista
« Reply #1 on: October 18, 2006, 02:04:21 pm »
Hi welcome :)

I don't think I have heard of any cases where it does not work or any reasons why it must not....

Cheers :P

*Edit(Sam) Type Error
Reconnect to winmx with the blocking patch :)
Patch link :
http://patch.winmxconex.com/

Spread the word now :)

KM

  • Guest
Re: Winmx and Vista
« Reply #2 on: October 18, 2006, 02:05:07 pm »
it will work as well as anything else does on vista... meaning it's a beta version of what is planned to be a very bad OS, so if you can get notepad to work then you should think yourself lucky!

winmx works, although a few people who have tried it reported a couple of different errors (mainly with it constantly disconnecting)

Offline Skyweaver

  • Forum Member
Re: Winmx and Vista
« Reply #3 on: October 18, 2006, 02:08:30 pm »
Hi,

Many thanks for some quick responses. I am going to give it a go. I will only lose a few files at this time if it all crashes anyway.

Btw, is that teh same sam as in TV Series room?


Cheers,


Sky

Offline SamSeeSam

  • Forum Member
  • The Sky will never Fall on our heads
Re: Winmx and Vista
« Reply #4 on: October 18, 2006, 04:47:43 pm »
Yep That's me :P :D ;)

Cheers :P
Reconnect to winmx with the blocking patch :)
Patch link :
http://patch.winmxconex.com/

Spread the word now :)

Offline nylly444

  • The /root of all evil ;-)
  • WMW Team
  • *****
Re: Winmx and Vista
« Reply #5 on: October 18, 2006, 10:46:15 pm »
Hi Sky - welcome to winmxworld, hehe

You might wanna look in the news section for some articles about vista and some problems with it.

And yes, I'm the same nylly as in the TV-Series room :P
   LINUX - Legendary Intelligent Needful Universal Xperienced

KM

  • Guest
Re: Winmx and Vista
« Reply #6 on: October 19, 2006, 10:38:40 am »
and yes, i'm the same KM that isn't in the TV Series room

* KM was feeling left out :-(

Offline nylly444

  • The /root of all evil ;-)
  • WMW Team
  • *****
Re: Winmx and Vista
« Reply #7 on: October 19, 2006, 11:59:18 am »
* nylly444 checks banlist...

Nope, not my fault that you're not in there, so don't go and blame me :P
   LINUX - Legendary Intelligent Needful Universal Xperienced

WinMX World :: Forum  |  WinMX World Community  |  Nice To Meet You!  |  Winmx and Vista
 

gfxgfx
gfx
©2005-2018 WinMXWorld.com. All rights reserved.
SMF 2.0.15 | SMF © 2017, Simple Machines
Page created in 0.035 seconds with 20 queries.
Helios Multi © Bloc
gfx
Powered by MySQL Powered by PHP Valid XHTML 1.0! Valid CSS!