hoi polarskin, om te beginnen sorry voor de verlate reactie (ik zou toch eens meer naar privé berichten moeten kijken
ant ik vond daar een oud verzoek om even naar jou post te kijken)
heb winmx geinsalleerd met de piepach, en deze werkt perfect, alleen is de taal engels, waar kan ik de pach voor nederlands vinden en hoe moet men deze installeren ?
om te beginnen raad ik je aan Pie te de-instaleren daarna winmx ook... om vervolgens winmx inclusief DLL-patch (i.p.v. pie) te instaleren, een nederlands tekst bestand raad ik je aan in de winmx map te plaatsen en daarna via settings (in winmx settings/appearance vind je taalkeuze knoppen) de taal te wijzigen (als je hiermee verder problemen ondervind laat het hier dan even weten)
alle links (winmx, vertaalbestand etc etc) zijn hier op deze site in de download sectie te vinden, maar gezien het feit dat het makkelijker is om je voor de downloads naar 1 centraal punt te sturen waar ze allemaal staan i.p.v. alle links hier apart op te zoeken en te plaatsten kies ik voor de kortste weg en verwijs je naar de link onderaan deze post (WWW) die verwijst naar mijn thuis pagina waar je de alles vind wat je nodig hebt en misschien wel meer (je vind daar o.a. ook een simplele firewall uitleg)
hoewel veel te laat gereageerd hoop ik dat je wat aan deze info hebt... succes
@Me_here ..sorry i did not check PM sooner and must learn to do that more often
, late reaction but meant well