gfxgfx
 
Please login or register.

Login with username, password and session length
 
gfx gfx
gfx
76784 Posts in 13501 Topics by 1651 Members - Latest Member: Arnold99 September 20, 2024, 08:56:13 am
*
gfx*gfx
gfx
WinMX World :: Forum  |  WinMX Help  |  Upload/Download Issues  |  uitleg in het nederlands?
gfx
gfxgfx
 

Author Topic: uitleg in het nederlands?  (Read 1743 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

cinsel

  • Guest
uitleg in het nederlands?
« on: November 08, 2005, 06:45:54 pm »
Ik heb mijn winmx opnieuw geinstaleerd volgens het het boekje. De eerste twee dagen ging het downloaden en uploaden perfect. Maar nu  gaat het downloaden soms wel en soms niet( meestal niet latley) en het uploaden gaat al helemaal niet. Iedereen die bij mij iets wil downloaden staat na ongveer 10 min in time out. Kan iemand mij in het nederlands uitleggen waar dit aan ligt. Ik heb de forum over het up en downloaden gelezen maar bergrijp niet alles in het engels. Ik heb wel een firewal, geen router.

En kan iemand mij vertellen wat nou de beste connectie is?

thanx alvast

cinsel

polarskin

  • Guest
Re: uitleg in het nederlands?
« Reply #1 on: February 19, 2007, 02:21:41 am »
heb winmx geinsalleerd met de piepach, en deze werkt perfect, alleen is de taal engels, waar kan ik de pach voor nederlands vinden en hoe moet men deze installeren ?

polarskin

  • Guest
Re: uitleg in het nederlands?
« Reply #2 on: February 19, 2007, 02:27:31 am »
als je een windows firewall hebt moet je deze configureren dat hij winmx doorlaat, gewoon naar je firewall gaan en winmx toevoegen aan de toegestaane programmas

Offline Joshua203

  • MX Hosts
  • *****
  • *****
  • www.DutchaGoGo.com
    • www.DutchaGoGo.com and a few more like WinMX.ComXa.com and WinMX.ExoFire.net
Re: uitleg in het nederlands?
« Reply #3 on: June 11, 2007, 07:34:47 pm »
hoi polarskin, om te beginnen sorry voor de verlate reactie (ik zou toch eens meer naar privé berichten moeten kijken  :oops: ant ik vond daar een oud verzoek om even naar jou post te kijken)

Quote
heb winmx geinsalleerd met de piepach, en deze werkt perfect, alleen is de taal engels, waar kan ik de pach voor nederlands vinden en hoe moet men deze installeren ?

om te beginnen raad ik je aan Pie te de-instaleren daarna winmx ook... om vervolgens winmx inclusief DLL-patch (i.p.v. pie) te instaleren, een nederlands tekst bestand raad ik je aan in de winmx map te plaatsen en daarna via settings (in winmx settings/appearance vind je taalkeuze knoppen) de taal te wijzigen (als je hiermee verder problemen ondervind laat het hier dan even weten)

alle links (winmx, vertaalbestand etc etc) zijn hier op deze site in de download sectie te vinden, maar gezien het feit dat het makkelijker is om je voor de downloads naar 1 centraal punt te sturen waar ze allemaal staan i.p.v. alle links hier apart op te zoeken en te plaatsten kies ik voor de kortste weg en verwijs je naar de link onderaan deze post (WWW) die verwijst naar mijn thuis pagina waar je de alles vind wat je nodig hebt en misschien wel meer (je vind daar o.a. ook een simplele firewall uitleg)

hoewel veel te laat gereageerd hoop ik dat je wat aan deze info hebt... succes :wink:

@Me_here ..sorry i did not check PM sooner and must learn to do that more often :lol: , late reaction but meant well  :wink:
Windows 7 Ultimate 64bit Edition, CPU Intel64 Family 6 Model 26 Stepping 5 Genuine Intel Intel(R) Core(TM) i7 CPU 930 @ 2.80GHz, RAM: 12GB

WebSite: www.DutchaGoGo.com

Offline Joshua203

  • MX Hosts
  • *****
  • *****
  • www.DutchaGoGo.com
    • www.DutchaGoGo.com and a few more like WinMX.ComXa.com and WinMX.ExoFire.net
Re: uitleg in het nederlands?
« Reply #4 on: June 11, 2007, 07:40:41 pm »
reden om pie te vervangen voor dll-patch is o.a. dat de dll-gepatchte versie fake file flooders blokkeerd ... wat je dus een meer betrouwbare zoek finctie zal opleveren daar de fake files niet in zoekopdrachten zullen verschijnen(bijkomend voordeel hiervan is dat je géén peerguard meer nodig zal hebben voor een veilig systeem :wink:
Windows 7 Ultimate 64bit Edition, CPU Intel64 Family 6 Model 26 Stepping 5 Genuine Intel Intel(R) Core(TM) i7 CPU 930 @ 2.80GHz, RAM: 12GB

WebSite: www.DutchaGoGo.com

WinMX World :: Forum  |  WinMX Help  |  Upload/Download Issues  |  uitleg in het nederlands?
 

With Quick-Reply you can write a post when viewing a topic without loading a new page. You can still use bulletin board code and smileys as you would in a normal post.

Warning: this topic has not been posted in for at least 120 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Name: Email:
Verification:
Type the letters shown in the picture
Listen to the letters / Request another image
Type the letters shown in the picture:
What program is this site about?:
What year is it next year?:
What's the name of the site this forum belongs to?:

gfxgfx
gfx
©2005-2024 WinMXWorld.com. All Rights Reserved.
SMF 2.0.19 | SMF © 2021, Simple Machines | Terms and Policies
Page created in 0.008 seconds with 24 queries.
Helios Multi © Bloc
gfx
Powered by MySQL Powered by PHP Valid XHTML 1.0! Valid CSS!