gfxgfx
 
Please login or register.

Login with username, password and session length
 
gfx gfx
gfx
76774 Posts in 13500 Topics by 1651 Members - Latest Member: insider4ever April 20, 2024, 05:10:52 am
*
gfx*gfx
gfx
WinMX World :: Forum  |  WinMX World International  |  WinMx World Scandinavia - Hjelp med WinMX  |  Ny versjon MX ?
gfx
gfxgfx
 

Author Topic: Ny versjon MX ?  (Read 5480 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

tvi-tvi

  • Guest
Ny versjon MX ?
« on: January 13, 2007, 03:30:35 pm »
Jeg har noen spørsmål angående denne som jeg håper å få svar på :
Er dette en ny versjon ? Jeg bruker 3.54beta4. Krever denne MX PiePatch ? Og legger denne versjonen seg i registeret ?
Hilsen tvi-tvi

Offline Neutron

  • Forum Member
Re: Ny versjon MX ?
« Reply #1 on: January 13, 2007, 03:36:08 pm »
Om du laster ned patchen fra www.winmxgroup.com trenger du ikke pie patch.
Installasjonen installerer WinMX 3.54b4 (som var den siste versjonen som kom ut før nettverket først ble stengt) sammen med en patch, or du trenger ikke å installere noe mer enn det for at det skal virke
Vi anbefaler ikke pie patch pga. dårlig brukervennlighet, og fordi denne patchen ikke filtrerer ut skadelig trafikk fra nettverket, selv ikke med peer guardian installert.
WinMX legger seg ikke i registeret på noen annen måte enn et vanlig installert program, når du avinstallerer det, slettes alle spor.

tvi-tvi

  • Guest
Re: Ny versjon MX ?
« Reply #2 on: January 14, 2007, 12:53:23 pm »
Jeg har WinMX 3.54b4 på maskinen, sammen med PIE patchen.
Må dette slettes og patchen av-installeres før denne versjonen installeres ?
Eller kan jeg ha begge to på maskinen samtidig ?
Eller : Når jeg har 3.54b4 fra før, kan jeg bare installere denne patchen da ?
Det er ikke spor av MX-en i registeret mitt. Tror ikke den legger seg der. Gjør denne versjonen det ?

Offline Neutron

  • Forum Member
Re: Ny versjon MX ?
« Reply #3 on: January 14, 2007, 08:24:15 pm »
Opprinnelig kom ikke WinMX3.54b4 med en installer, bare selve .exe-filen pakket i en zip-fil. Derfor legger den seg ikke i registeret. Laster du ned fra www.winmxgroup.com, installeres WinMX og patch på skikkelig vis, og legger seg i registeret slik at den vises i Legg til/fjern programmer-listen, og at man kan slette den derfra.
Du kan du bare installere over den gamle, men for å være på den sikre siden kan det være lurt å slette den gamle WinMXen eller installere i en ny mappe.

WinMX World :: Forum  |  WinMX World International  |  WinMx World Scandinavia - Hjelp med WinMX  |  Ny versjon MX ?
 

gfxgfx
gfx
©2005-2024 WinMXWorld.com. All Rights Reserved.
SMF 2.0.19 | SMF © 2021, Simple Machines | Terms and Policies
Page created in 0.017 seconds with 21 queries.
Helios Multi © Bloc
gfx
Powered by MySQL Powered by PHP Valid XHTML 1.0! Valid CSS!