gfxgfx
 
Please login or register.

Login with username, password and session length
 
gfx gfx
gfx
76774 Posts in 13500 Topics by 1651 Members - Latest Member: insider4ever March 29, 2024, 07:26:50 am
*
gfx*gfx
gfx
WinMX World :: Forum  |  WinMX World International  |  WinMX World Nederland - WinMX Hulp  |  Algemene vragen over WinMX !!!
gfx
gfxgfx
 

Author Topic: Algemene vragen over WinMX !!!  (Read 13056 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Mizz

  • Forum Member
Algemene vragen over WinMX !!!
« on: June 21, 2007, 06:00:28 pm »
Ook hier een nederlandse hulptopic ;)

heb je problemen met WinMX die je niet in de andere topics kunt plaatsen? of andere problemen waarvan je niet zeker weet waar je ze laten moet ?

Maak hier je topic met je vraag aan en we zullen proberen je op weg te helpen !




If God, in his infinite Wisdom, made me an Atheist...then who are you to Question him ?

Offline elbigote

  • Forum Member
Re: Algemene vragen over WinMX !!!
« Reply #1 on: June 28, 2007, 09:35:19 am »
 :? Hallo goed dat er ook een nederlandse hulp is niet dat mijn engels zo slecht is maar om fouten te vermijden toch beter.
Ik zit met 2 probleempjes het ergste is ik kan DL maar kan geen opload geven er staat gewoon waiting for incoming connection en daar blijft het bij en na een bepaalde tijd word de user eruitgegooit en is er een andere aan.Ook als ik zelf start transfer doe hetzelfde.Bovenaan heb ik de melding Patch operational dus denk ik maar dat alles korrekt is.Ook bij gebruik van de monitor is het prob.hetzelfde.
Vroeger bij de oudere versie's had ik dit probleem niet ook bij prim.of secundaire verbinding geen verandering.
Wat is de oplossing?
Nog een probleempje is als ik whois druk komt er bovenaan wel de naam met vraagteken erbij van de user maar zien over de informatie doe ik niks.Kan dit probllem bij hetzelfde liggen?
Dank bij voorbaat,
Elbigote

Offline Mizz

  • Forum Member
Re: Algemene vragen over WinMX !!!
« Reply #2 on: June 28, 2007, 06:22:24 pm »
Hoi Elbi,

even een vraagje...zit je achter een router of een modem ? XP ?
zo ja heb je XP firewall aanstaan ? geef even wat meer info ;)

voor mijn gevoel is het een poortprobleem wat snel opgelost kan worden

Groetjes Mizz

;)
If God, in his infinite Wisdom, made me an Atheist...then who are you to Question him ?

henk

  • Guest
Re: Algemene vragen over WinMX !!!
« Reply #3 on: July 11, 2007, 06:25:55 pm »


het lukt mij al enige dagen niet WinMX te openen, hij opend niet het: finding netwerk connections wat is de reden
voorheen had ik geen problemen, Henk.



Offline Mizz

  • Forum Member
Re: Algemene vragen over WinMX !!!
« Reply #4 on: July 12, 2007, 07:39:48 am »
Hoi Henk ;)

heb je de nieuwe patch al geinstalleerd ?

zo niet dan vind je die hier

https://www.winmxworld.com/tutorials/connection.html

probeer eerst even de nieuwe patch... lost dit niets op laat het dan even weten ?

wellicht even een nieuwe versie van winmx downloaden die kun je hieronder vinden
is de 3.54B versie4

http://winmxworld.com/archive/WinMX/Beta/3.54%20betas/

zit je achter een router toevallig ?

afijn laat even weten of dit wel of niet je problemen oplost ;)


Mizz
If God, in his infinite Wisdom, made me an Atheist...then who are you to Question him ?

snobby

  • Guest
Re: Algemene vragen over WinMX !!!
« Reply #5 on: July 17, 2007, 02:46:54 pm »
kan iemand mij vertellen wat de goede bandbreedte instellingen zijn.ik zit op vista(weet niet of dat er mee te maken hebt) :shock:

Offline Mizz

  • Forum Member
Re: Algemene vragen over WinMX !!!
« Reply #6 on: July 17, 2007, 03:53:07 pm »
kan iemand mij vertellen wat de goede bandbreedte instellingen zijn.ik zit op vista(weet niet of dat er mee te maken hebt) :shock:

ligt zuiver aan je up en download natuurlijk snobby ;)

wie is je provider en wat voor abbo heb je ? qua snelheid dan he :P

persoonlijk gebruik ik uberhaupt geen begrenzing of instellingen maar dat is mijn persoonlijke voorkeur ;)

laat het even weten :)


Alice
If God, in his infinite Wisdom, made me an Atheist...then who are you to Question him ?

snobby

  • Guest
Re: Algemene vragen over WinMX !!!
« Reply #7 on: July 17, 2007, 04:11:30 pm »
mijn provider is multikabel en heb een power abonnement
mijn max bandbreedte in =1000000 en max bandbreedte uit =5000000 (staat hij nu op )
en zit achter een router en firewal en ook nog draadloos.

Offline Mizz

  • Forum Member
Re: Algemene vragen over WinMX !!!
« Reply #8 on: July 17, 2007, 04:47:27 pm »
mijn provider is multikabel en heb een power abonnement
mijn max bandbreedte in =1000000 en max bandbreedte uit =5000000 (staat hij nu op )
en zit achter een router en firewal en ook nog draadloos.
in dat geval zou ik zeggen 

allebei uitvinken die handel...je hebt een lekkere snelheid om zelf gebruik van te maken en om anderen te laten meedelen ;)  en als je toch eens een volle back hebt aan uploads dat trek je 10% van je maximale upload af en stelt hem op die hoogte in en vinkt de box weer aan...download voor jezelf echter niet aanvinken ;)

succes ermee hoor en als je nog meer vragen hebt hoor ikhet graag !


Alice ;)
If God, in his infinite Wisdom, made me an Atheist...then who are you to Question him ?

Soens Luc

  • Guest
Re: Algemene vragen over WinMX !!!
« Reply #9 on: August 15, 2007, 03:14:41 pm »
Goede middag
WinMix is bij mij in het Engels
Hoe kan ik het veranderen in de Nederlandse taal??
iK BEGRIJP NIET HOE JE TEWERKE MOET GAAN88
Versie 3.54 Beta 4
Dank voor je oplossing
Luc

Soens Luc

  • Guest
Re: Algemene vragen over WinMX !!!
« Reply #10 on: August 17, 2007, 05:27:52 am »
Goede middag
WinMix is bij mij in het Engels
Hoe kan ik het veranderen in de Nederlandse taal??
iK BEGRIJP NIET HOE JE TEWERKE MOET GAAN88
Versie 3.54 Beta 4
Dank voor je oplossing
Luc

Offline hooli

  • Forum Member
Re: Algemene vragen over WinMX !!!
« Reply #11 on: August 18, 2007, 10:25:31 pm »
jij moet een nl txt downloaden en in je map mx zetten

Offline moehamad02

  • Forum Member
  • Halloo mensen goeiemorgen, goeiemiddag en tot kijk
    • helloo ik ben henry en welkom in mijn crypt, mijn nestje.je mag altijd met mij contact nemen of mailen vrienden,geen
Re: Algemene vragen over WinMX !!!
« Reply #12 on: October 16, 2009, 08:53:31 pm »
helloo, mijn WinMX is in het engels , wat moet ik doen om het in nederlads zetten
Halloo ik ben henry 47 jaar oud en ik kijk graag naar leuke films zoals scinfiction, aktie, karate/kungfu, thriller/aktie/drama, romantische/thriller, western films en vooral horror/thriller/aktie...........Henry, Moehamad, als je wil weten wat voor muziek ik graag luisterd, ga dan naar youtube.nl
en dan toets je moehamad02 of moehamad of moehamad2 zo kom je te weten welke artiesten ik het meest naar luistert of live concerten ....

Offline Joshua203

  • MX Hosts
  • *****
  • *****
  • www.DutchaGoGo.com
    • www.DutchaGoGo.com and a few more like WinMX.ComXa.com and WinMX.ExoFire.net
Re: Algemene vragen over WinMX !!!
« Reply #13 on: October 16, 2009, 10:44:31 pm »
hallo moehamad welkom op winmx

je kunt >>HIER<< het vertaal bestand downloaden als het om versie 3.54b4 gaat

zoniet kijk dan even >>HIER<< voor de versie en taal die je dan wel gebruikt

nadat je deze text hebt gedownload zet je deze in je winmx map, je opent winmx waarna je de settings opent (midden/boven in je scherm)

in settings klilk je links op apearance, dan rechts onder op load language from file.. waarna je browsed naar de winmx map waar je het language.txt bestand hebt gezet ...die kies je dus

hierna is het alleen nog zaak dat je je winmx herstart

Succes ;-)
Windows 7 Ultimate 64bit Edition, CPU Intel64 Family 6 Model 26 Stepping 5 Genuine Intel Intel(R) Core(TM) i7 CPU 930 @ 2.80GHz, RAM: 12GB

WebSite: www.DutchaGoGo.com

Offline Joshua203

  • MX Hosts
  • *****
  • *****
  • www.DutchaGoGo.com
    • www.DutchaGoGo.com and a few more like WinMX.ComXa.com and WinMX.ExoFire.net
Re: Algemene vragen over WinMX !!!
« Reply #14 on: October 17, 2009, 02:26:03 pm »
mocht dit nou allemaal niet lukken .. laat het dan gerust even weten waar je vastloopt ;-)
Windows 7 Ultimate 64bit Edition, CPU Intel64 Family 6 Model 26 Stepping 5 Genuine Intel Intel(R) Core(TM) i7 CPU 930 @ 2.80GHz, RAM: 12GB

WebSite: www.DutchaGoGo.com

Offline Lupus

  • Forum Member
Re: Algemene vragen over WinMX !!!
« Reply #15 on: March 27, 2010, 07:44:31 pm »
Haaii.... Ik wil even weten of het mogelijk is om Winmx onder Windows 7 te laten draaien?

Verder regelmatig dat 'uploads' een time-out hebben... Wat is daar van de oorzaak?

Greetz!

Offline Joshua203

  • MX Hosts
  • *****
  • *****
  • www.DutchaGoGo.com
    • www.DutchaGoGo.com and a few more like WinMX.ComXa.com and WinMX.ExoFire.net
Re: Algemene vragen over WinMX !!!
« Reply #16 on: April 05, 2010, 09:03:25 am »
Beetje late reactie en je zal het inmiddels wel weten maar voor de zekerheid ...

ik heb wat korte tests gedaan op windows 7 /64bits, en zo even snel lijkt alles gewoon te werken mits je de comunity patch gebruikt, een enkele verdwaalde andere patch zou problemen kunnen geven op een secundaire verbinding maar ik ga ervan uit dat  je die niet hebt

uploads kunnen een timeout hebben om diverse redenen, een belangrijke oorzaak is dat de user zolang in que was dat hij/zij al offline is als hij/zij aan de beurt is en jou winmx heeft dat nog niet in de gaten, maar zoals ik al zei er kunnen allerlei redenen voor zijn, het betekend gewoon dat het tot stand komen van een juiste verbinding te lang heeft geduurd, je kan dit hoger instellen maar naar mijn mening is dit vrij zinloos omdat iedereen dat dan zou moeten doen (als jij iemand twee minuten zou geven en de ander haakt af na 1 minuut vanwege lagere settings dan zal je begrijpen dat dit zinloos is)

groetzelzz, .. Joshua203
Windows 7 Ultimate 64bit Edition, CPU Intel64 Family 6 Model 26 Stepping 5 Genuine Intel Intel(R) Core(TM) i7 CPU 930 @ 2.80GHz, RAM: 12GB

WebSite: www.DutchaGoGo.com

WinMX World :: Forum  |  WinMX World International  |  WinMX World Nederland - WinMX Hulp  |  Algemene vragen over WinMX !!!
 

gfxgfx
gfx
©2005-2024 WinMXWorld.com. All Rights Reserved.
SMF 2.0.19 | SMF © 2021, Simple Machines | Terms and Policies
Page created in 0.02 seconds with 22 queries.
Helios Multi © Bloc
gfx
Powered by MySQL Powered by PHP Valid XHTML 1.0! Valid CSS!