gfxgfx
 
Please login or register.

Login with username, password and session length
 
gfx gfx
gfx
76774 Posts in 13500 Topics by 1651 Members - Latest Member: insider4ever March 29, 2024, 10:45:29 am
*
gfx*gfx
gfx
WinMX World :: Forum  |  WinMX World International  |  WinMX World Nederland - WinMX Hulp  |  nIEUW PROBLEEM
gfx
gfxgfx
 

Author Topic: nIEUW PROBLEEM  (Read 6320 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline NIMBY

  • Forum Member
nIEUW PROBLEEM
« on: July 18, 2007, 12:25:27 am »
Sinds vandaag heb ik een bijzonder probleem met WinMx. Wanneer ik de Whois opvraag of de bestanden van een andere gebruiker brows, verschijnt zoals gewoonlijk bovenin een melding. Als ik daar op klik, verschijnt het venster. Tot zover niets ongebruikelijk. Als ik nu echter mijn muis verplaats, verdwijnt gelijk het venster. Dat houdt dus ik dat ik een gebruiker niet kan blokkeren en/of dat ik bij een gebruiker niet kan downloaden.

Kent iemand dit probleem en zo ja, is daar een oplossing voor? Ik heb WinMx versie 3.54 beta 4 geïnstalleerd. Mijn OS is XP SP2.


Offline Mizz

  • Forum Member
Re: nIEUW PROBLEEM
« Reply #1 on: July 18, 2007, 04:59:42 am »
Sinds vandaag heb ik een bijzonder probleem met WinMx. Wanneer ik de Whois opvraag of de bestanden van een andere gebruiker brows, verschijnt zoals gewoonlijk bovenin een melding. Als ik daar op klik, verschijnt het venster. Tot zover niets ongebruikelijk. Als ik nu echter mijn muis verplaats, verdwijnt gelijk het venster. Dat houdt dus ik dat ik een gebruiker niet kan blokkeren en/of dat ik bij een gebruiker niet kan downloaden.

Kent iemand dit probleem en zo ja, is daar een oplossing voor? Ik heb WinMx versie 3.54 beta 4 geïnstalleerd. Mijn OS is XP SP2.



Vreemd probleem inderdaad .....staat het schermpje niet ineens bovenaan je winmx scherm boven de networks button ? kan zijn dat de muis van slag is maar lijkt me eerder dan winmx een beetje verveelt...dat je niemand kan blokkeren is niet waar...rechtermuisklik en rechtstreek op ignore....en geblokkeert is de gebruiker.....ik zou zelf even winmx deinstalleren en opnieuw installeren...doet het probleem zich dan nog voor dan even laten weten...zoeken we even naar een andere oplossing voor je ;)

check trouwens wel even dat eerste wat ik melde...kan zijn dat het moment dat je je muis gebruikt winmx het scherm verkleind opslaat boven de networks button...als dit zo is dan even het schermpje aanklikken en probleem opgelost :)


Alice ;)
If God, in his infinite Wisdom, made me an Atheist...then who are you to Question him ?

Offline NIMBY

  • Forum Member
Re: nIEUW PROBLEEM
« Reply #2 on: July 19, 2007, 12:34:01 am »
Bedankt voor je reactie Alice.

Ik heb WinMx al een aantal keren verwijderd en geherinstalleerd, maar het probleem blijft zich voordoen. Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt met het gebruiken van de muis, maar dat ligt aan mij.

Het is gewoon lastig. Ik kan geeneens de instellingen veranderen. Ik heb het ook nog nooit gehad, terwijl ik nu toch al een jaar of wat geheel naar tevredenheid WinMx gebruik. Als je een oplossing weet, heel graag!

Offline Mizz

  • Forum Member
Re: nIEUW PROBLEEM
« Reply #3 on: July 19, 2007, 04:20:34 am »
welke versie van OS draai je ?

Xp of Vista mischien ?

heb je mx 3.53 al geprobeerd met een herinstallatie ?
If God, in his infinite Wisdom, made me an Atheist...then who are you to Question him ?

Offline NIMBY

  • Forum Member
Re: nIEUW PROBLEEM
« Reply #4 on: July 19, 2007, 12:13:03 pm »
Hoi Mizz,

Zoals ik in mijn eerste post al schreef  :lol: gebruik ik XP Home SP2. Ook de door jouw genoemde versie van WinMx vertoont hetzelfde probleem.

In ieder geval bedankt voor de tip.

Offline Mizz

  • Forum Member
Re: nIEUW PROBLEEM
« Reply #5 on: July 19, 2007, 06:53:23 pm »
sorry ;) helemaal geen erg in gehad...luister eens....ik ga even her en der rondvragen wat hiervan de oorzaak kan zijn....hou deze topic even in de gaten ok :)

als ik meer weet post ik het hier voor je !

nog een vraagje trouwens...de 18e gebeurde dit voor het eerst...iets bijzonders op de pc gedaan die dag ? iets gedownload of geinstalleerd ? vind het erg vreemd...heb je al een systeem herstel gedaan trouwens ? zou kunnen dat dit het probleem helemaal oplost...indien nee, dan even systeem herstel naar 17 juli doen...laat het even weten ;)

Alice
If God, in his infinite Wisdom, made me an Atheist...then who are you to Question him ?

Offline Joshua203

  • MX Hosts
  • *****
  • *****
  • www.DutchaGoGo.com
    • www.DutchaGoGo.com and a few more like WinMX.ComXa.com and WinMX.ExoFire.net
Re: nIEUW PROBLEEM
« Reply #6 on: July 19, 2007, 10:06:17 pm »
oei wat een grote handelingen meteen  :P ....is er al een ander muisje geprobeerd?
Windows 7 Ultimate 64bit Edition, CPU Intel64 Family 6 Model 26 Stepping 5 Genuine Intel Intel(R) Core(TM) i7 CPU 930 @ 2.80GHz, RAM: 12GB

WebSite: www.DutchaGoGo.com

Offline NIMBY

  • Forum Member
Re: nIEUW PROBLEEM
« Reply #7 on: July 19, 2007, 10:54:01 pm »
@Mizz,

Niets bijzonders gedaan. Heb al een systeemherstel gedaan. Niets helpt. Ook niet het installeren van een oudere versie van WinMx. Ik heb wel gemerkt dat als ik onder aan de schermen van WinMx "float" indruk, dat dan de schermpjes wel blijven staan. Alleen krijg ik dan het probleem dat alles (search, library etc.) allemaal in losse schermpjes op het scherm komt en dat werkt niet echt handig, om het zachtjes uit te drukken.

Offline Joshua203

  • MX Hosts
  • *****
  • *****
  • www.DutchaGoGo.com
    • www.DutchaGoGo.com and a few more like WinMX.ComXa.com and WinMX.ExoFire.net
Re: nIEUW PROBLEEM
« Reply #8 on: July 20, 2007, 12:07:01 am »
is winmx ook echt eerst gedeinstalleerd voor herinstallatie?
Windows 7 Ultimate 64bit Edition, CPU Intel64 Family 6 Model 26 Stepping 5 Genuine Intel Intel(R) Core(TM) i7 CPU 930 @ 2.80GHz, RAM: 12GB

WebSite: www.DutchaGoGo.com

Offline NIMBY

  • Forum Member
Re: nIEUW PROBLEEM
« Reply #9 on: July 24, 2007, 12:44:18 pm »
Wat er precies is gebeurd, weet ik niet, maar het programma werkt weer zoals het altijd heeft gedaan.

In ieder geval bedankt voor het meedenken en de suggesties.

Ferry

hedy

  • Guest
Re: nIEUW PROBLEEM
« Reply #10 on: August 19, 2007, 05:07:54 pm »
hallo
als ik download  dan kreeg ik ineens me me downloads rood maar sommige zijn dat weer niet
waar kan dat aan liggen ik heb winmx 3.53
gr hedy

WinMX World :: Forum  |  WinMX World International  |  WinMX World Nederland - WinMX Hulp  |  nIEUW PROBLEEM
 

gfxgfx
gfx
©2005-2024 WinMXWorld.com. All Rights Reserved.
SMF 2.0.19 | SMF © 2021, Simple Machines | Terms and Policies
Page created in 0.02 seconds with 22 queries.
Helios Multi © Bloc
gfx
Powered by MySQL Powered by PHP Valid XHTML 1.0! Valid CSS!