gfxgfx
 
Please login or register.

Login with username, password and session length
 
gfx gfx
gfx
76781 Posts in 13501 Topics by 1651 Members - Latest Member: Arnold99 July 27, 2024, 02:28:59 pm
*
gfx*gfx
gfx
WinMX World :: Forum  |  WinMX World International  |  WinMX World Nederland - WinMX Hulp  |  BELANGRIJK !!!! ik krijg geen verbinding---tijdelijke oplossing vind je HIER !!
gfx
gfxgfx
 

Author Topic: BELANGRIJK !!!! ik krijg geen verbinding---tijdelijke oplossing vind je HIER !!  (Read 11299 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Mizz

  • Forum Member
Ok mensen, we hebben een groot probleem, WinMXGroup is offline gehaald en dus zul je nu een hostfile nodig hebben om te kunnen verbinden op winmx....we verwachten dat dit een tijdelijke oplossing word totdat de situatie meer staboel is en we iets beters opgestart hebben.

https://www.winmxworld.com/files/host_file.zip

https://www.winmxworld.com/files/hosts_file.rar

1 van deze 2 files moet je even unzippen/unrarren en in de volgende folder plaatsen:

Windows\System32\Drivers\Etc \

Het gaat hier om Windows XP, maak voor de zekerheid eerst even een backup van je oude hostfiles. van verdere vorderingen houden we je op de hoogte.

 
Voor linux gebruikers: de host file staat in  /etc
je hebt hiervoor Root access nodig om het te kunnen veranderen, en zorg ervoor dat je eerst een backup maakt !!!

Dank je dat jullie allemaal loyaal blijven aan WinMX

;)   
Inmiddels hebben we dankzij Rik een progamma dat de hostfile automatisch upload naar de correcte locatie als je Win2K/alle XP versies/Vista gebruikt.

Je kunt deze hier vinden :

https://www.winmxworld.com/files/autochanger.zip


Deze uploader is getest en heeft de laatste hostfile..onze dank gaat uit naar Rik voor zijn snelle hulp in deze XXXX
If God, in his infinite Wisdom, made me an Atheist...then who are you to Question him ?

GV

  • Guest
Helaas werkt het nog niet na  installatie van patch & hostvernieuwing in de betreffende /etc dir zoals boven behulpzaam aangegeven, restart en cold win-restart levert geen praatjes op....
Verbaasd dus, dat het bij anderen wel voldoende is gebleken.. Andere suggesties?

Offline Joshua203

  • MX Hosts
  • *****
  • *****
  • www.DutchaGoGo.com
    • www.DutchaGoGo.com and a few more like WinMX.ComXa.com and WinMX.ExoFire.net
Probeer deze eens GV

http://home.tiscali.nl/winmx/DownLoadz/hostsLatest.rar
or

http://home.tiscali.nl/winmx/DownLoadz/winmxfix%2520for%2520windows.zip

de laatste is de nieuwste auto installer voor zover ik weet de eerste handmmatig  :wink:
Windows 7 Ultimate 64bit Edition, CPU Intel64 Family 6 Model 26 Stepping 5 Genuine Intel Intel(R) Core(TM) i7 CPU 930 @ 2.80GHz, RAM: 12GB

WebSite: www.DutchaGoGo.com

Offline Mizz

  • Forum Member
inmiddels hebben we een nieuwe patch....


https://www.winmxworld.com/tutorials/connection.html

eerst WinMX uitzetten en dan de patch installeren......daarna even naar :

START  > UITVOEREN > CMD > ipconfig /flushdns

schermpje sluiten en WinMX opnieuw opstarten


;)
If God, in his infinite Wisdom, made me an Atheist...then who are you to Question him ?

GV

  • Guest

Gaaf !! Het werkt prima. HARTSTIKKE BEDANKT

Offline cindy

  • Forum Member
krijg geen verbinding help

Offline Mizz

  • Forum Member
krijg geen verbinding help

heb je het bovenstaande al geprobeerd cindy ? zoniet dan eerst even dit proberen ok ;)

inmiddels hebben we een nieuwe patch....


https://www.winmxworld.com/tutorials/connection.html

eerst WinMX uitzetten en dan de patch installeren......daarna even naar :

START  > UITVOEREN > CMD > ipconfig /flushdns

schermpje sluiten en WinMX opnieuw opstarten


geef het even de tijd want er proberen veel mensen online te komen dus het kan langer duren dan dat je normaal gewend bent....

kom je dan nog niet online post dan nog even een berichtje zodat ik je verder kan helpen


Alice ;)
If God, in his infinite Wisdom, made me an Atheist...then who are you to Question him ?

Offline cindy

  • Forum Member
alice alles geprobeerd.  nog steeds zonder succes :?

Offline Mizz

  • Forum Member
kom even naar

WinMXWorld.com Help_E3D7EFD5BABE


dan kan ik je wellicht wat beter helpen ;)

spreek je engels ? kan ook in nederlands hoor...ik licht ze wel even in anders :P
If God, in his infinite Wisdom, made me an Atheist...then who are you to Question him ?

Offline cindy

  • Forum Member
ook dit commando inmiddels uitgevoerd (> CMD > ipconfig /flushdns ) zonder resultaat wat kan ik nog meer doen ?

Offline cindy

  • Forum Member
ook dit commando inmiddels uitgevoerd (> CMD > ipconfig /flushdns ) zonder resultaat wat kan ik nog meer doen ?

Offline Mizz

  • Forum Member
ik heb je email ontvangen cindy, ik heb ook je 2 posten op het forum gezien, en je hebt me zelf toegevoegd aan MSN...

Ik heb gevraagd of je naar de hulpkamer kon komen...of eventueel even op msn anders?

het hier heen en weer posten gaat gewoon te veel tijd kosten en dan duurt het nog langer voordat je weer online komt.

mijn MSN staat altijd open dus als je even een buzzer geeft reageer ik zo snel mogelijk (moet ik wel de tijd krijgen natuurlijk he, ik zit niet aan mijn pc vastgeplakt ;) gisteren was je na 2 minuten ook al weer weg)

Ik ga het wel horen van je.


Alice
If God, in his infinite Wisdom, made me an Atheist...then who are you to Question him ?

Offline Boudewijn

  • Forum Member
Ik krijg al een paar dagen geen verbinding meer. Wat moet ik doen?

Offline Mizz

  • Forum Member
Ik krijg al een paar dagen geen verbinding meer. Wat moet ik doen?



       



https://www.winmxworld.com/tutorials/connection.html

eerst WinMX uitzetten en dan de patch installeren......daarna even naar :

START  > UITVOEREN > CMD > ipconfig /flushdns

schermpje sluiten en WinMX opnieuw opstarten

het kan eventueel nodig zijn om je hele pc even te rebooten boudewijn...geef de patch even de tijd om te verbinden...

mocht je nog niet kunnen verbinden laat het even weten ;)


Alice
If God, in his infinite Wisdom, made me an Atheist...then who are you to Question him ?

Offline Boudewijn

  • Forum Member
Hoi,

ik heb precies gedaan wat je hebt geschreven, lang genoeg gewacht, maar ik krijg geen verbinding. Hoe nu?

Offline Mizz

  • Forum Member
Hoi,

ik heb precies gedaan wat je hebt geschreven, lang genoeg gewacht, maar ik krijg geen verbinding. Hoe nu?

vertel dan even wat meer over je pc...

gebruik je xp ?
welke firewall ?
router of modem ?
welke winmx versie gebruik je ?


kan meerdere oorzaken hebben natuurlijk...

verzeker jezelf er gelijk even van dat als je peerguardian gebruikt je deze eerst verwijdert van de pc

dan moet je het hele verhaal nog een keertje opnieuw doen..

mocht het nu zo zijn dat je XP firewall gebruikt dan dien je in deze firewall even winmx te verwijderen en opnieuw toe te voegen ;)

Alice
If God, in his infinite Wisdom, made me an Atheist...then who are you to Question him ?

Offline Boudewijn

  • Forum Member
Ja Xp via KPN Router en firewall van Norton. WinMX versie 3.54 beta 4

Offline Mizz

  • Forum Member
Ja Xp via KPN Router en firewall van Norton. WinMX versie 3.54 beta 4

heb je je router al gecontroleerd boudewijn ? en heb je een static of dynamic ip ? kan zijn dat je ip verandert is als hij dynamic is... controleer dot even voor de zekerheid....check ook in je router even welke poorten er open staan voor MX...de poorten voor mx zelf kun je in settings van winmx vinden...voeg me even toe aan je msn als je die hebt...dat praat wat makelijker ;)

ben vanaf 10 uur beschikbaar :)

alicebezemer@msn.com
If God, in his infinite Wisdom, made me an Atheist...then who are you to Question him ?

WinMX World :: Forum  |  WinMX World International  |  WinMX World Nederland - WinMX Hulp  |  BELANGRIJK !!!! ik krijg geen verbinding---tijdelijke oplossing vind je HIER !!
 

gfxgfx
gfx
©2005-2024 WinMXWorld.com. All Rights Reserved.
SMF 2.0.19 | SMF © 2021, Simple Machines | Terms and Policies
Page created in 0.014 seconds with 18 queries.
Helios Multi © Bloc
gfx
Powered by MySQL Powered by PHP Valid XHTML 1.0! Valid CSS!