gfxgfx
 
Please login or register.

Login with username, password and session length
 
gfx gfx
gfx
76775 Posts in 13501 Topics by 1651 Members - Latest Member: insider4ever April 26, 2024, 06:52:24 pm
*
gfx*gfx
gfx
WinMX World :: Forum  |  WinMX World International  |  WinMX World Nederland - WinMX Hulp  |  Verbindingsproblemen....stel je vraag hier dan !
gfx
gfxgfx
 

Author Topic: Verbindingsproblemen....stel je vraag hier dan !  (Read 12865 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Mizz

  • Forum Member
Verbindingsproblemen....stel je vraag hier dan !
« on: June 21, 2007, 05:56:32 pm »
Nou welkom op het nederlandse gedeelte van het WinMXWorld forum...

Heb je verbindingsproblemen ? stel in dit gedeelte je vragen over routers, modems, winmx...

Maak gewoon even een nieuwe topic aan en we zullen onze uiterste best doen om je helpen of je in de goede richting te wijzen

vermeld altijd even wat voor soort router of modem je hebt..

welke OS je draait en wanneer het probleem begonnen is

laat ook even weten welke patch je gebruikt ;)

If God, in his infinite Wisdom, made me an Atheist...then who are you to Question him ?

Offline klerk557

  • Forum Member
Re: Verbindingsproblemen....stel je vraag hier dan !
« Reply #1 on: September 03, 2007, 10:07:32 pm »
Ik kan nog steeds geen verbinding krijgen met WinMX sinds een maand. Ik werk met een Netgear ADSL router DG834GT en met windows XP. Ik weet niet wat bedoeld wordt met de gebruikte patch. Wat is de oplossing ?????

Offline Mizz

  • Forum Member
Re: Verbindingsproblemen....stel je vraag hier dan !
« Reply #2 on: September 05, 2007, 07:30:48 am »
hey klerk....

kijk hier voor de patch die je nodig hebt.

http://www.mumer.com/mx/Patches/


bovenste patch is voor winmx version 3.54

2e patch in een multipatch

3e patch is alleen de patch
If God, in his infinite Wisdom, made me an Atheist...then who are you to Question him ?

Offline klerk557

  • Forum Member
Re: Verbindingsproblemen....stel je vraag hier dan !
« Reply #3 on: September 05, 2007, 06:03:09 pm »
Ik heb nu verbinding met winMX dankzij de door jullie toegezonden patch. Nu hoor ik van anderen dat zij van mij niet kunnen downloaden (er is geen lijst zichtbaar). Hoe stel ik dat in ??

Offline Mizz

  • Forum Member
Re: Verbindingsproblemen....stel je vraag hier dan !
« Reply #4 on: September 05, 2007, 08:05:06 pm »
ik denk dat je een router hebt....check eerst even je firewall of winmx toegelaten word

heb je een router controleer dan of de winmx poorten in settings (rechtsbovenin bij winmx) overeenkomen met de poorten in je router. heb je toevalling net geupdate voor xp check dan ook of XP firewall aanstaat...indien je al een firewall hebt en xp firewall ingeschakeld is die uitzetten...gebruik je echter windows firewall dan even winmx toevoegen bij uitzonderingen en winmx herstarten ;)


If God, in his infinite Wisdom, made me an Atheist...then who are you to Question him ?

Offline Joshua203

  • MX Hosts
  • *****
  • *****
  • www.DutchaGoGo.com
    • www.DutchaGoGo.com and a few more like WinMX.ComXa.com and WinMX.ExoFire.net
Re: Verbindingsproblemen....stel je vraag hier dan !
« Reply #5 on: September 06, 2007, 05:30:09 am »
Bezoek eens portforward.com klerk

kies portforwarding zoek winmx in de programmalijst daar en daarna je Netgear DG834GT
volg daar de stappen om je poorten te openen in je router  :wink:
Windows 7 Ultimate 64bit Edition, CPU Intel64 Family 6 Model 26 Stepping 5 Genuine Intel Intel(R) Core(TM) i7 CPU 930 @ 2.80GHz, RAM: 12GB

WebSite: www.DutchaGoGo.com

WinMX World :: Forum  |  WinMX World International  |  WinMX World Nederland - WinMX Hulp  |  Verbindingsproblemen....stel je vraag hier dan !
 

gfxgfx
gfx
©2005-2024 WinMXWorld.com. All Rights Reserved.
SMF 2.0.19 | SMF © 2021, Simple Machines | Terms and Policies
Page created in 0.021 seconds with 23 queries.
Helios Multi © Bloc
gfx
Powered by MySQL Powered by PHP Valid XHTML 1.0! Valid CSS!