Jeg har blitt tilbudt å holde oppe en forumseksjon om WinMX på Norsk/Svensk/Dansk her på WinMxWorld. Her vil du kunne stille alle spørsmål om WinMX, og forhåpentligvis få raskt svar
WinMxWorld har lenge ønsket å kunne tilby hjelp og informasjon om WinMX på så mange språk som mulig. Vi har fått opp noen hjelpesider på spansk som en begynnelse, og forumseksjoner på fransk, spansk og skandinavisk.
Vi håper på å kunne tilby hjelp også på andre språk med tiden, blandt annet tysk og italiensk.
Det er ikke meningen at denne seksjonen skal bli like aktivt brukt som de Engelske seksjonene, men om du ønsker svar på Norsk istedenfor Engelsk, så vil du kunne få det her.
Om du har noen ønsker til nye seksjoner under WinMxWorld scandinavia i forumet, eller noen hjelpesider på norsk, så skal jeg få det ordnet.
Etterhvert skal jeg se om jeg får skrevet noen sider om grunnleggende oppsett og bruk av WinMX. Hvis du er Svensk eller Dansk, så ville jeg være veldig takknemlig om du vil hjelpe med å få skrevet hjelpesider på Dansk og Svensk
Ønsker alle velkommen til WinMxWorld Scandinavia